Κυριακή 24 Μαΐου 2020

EMPTIES #10

 Καλησπέρα!
Τι μου κάνετε?Πως μου είστε?
Σιγά σιγά νομίζω πως όλοι νιώθουμε κάπως καλύτερα και πιο ασφαλείς!

 Νέο ποστ και αυτήν την Κυριακή με άδειες συσκευασίες.Σας έχω ξαναπεί,νομίζω,πόσο αγαπώ να βλέπω τέτοιου είδους ποστς με τις τελικές απόψεις για τα προϊόντα,τα βρίσκω άκρως βοηθητικά.


 Πρώτο προϊόν είναι ένα σαμπουάν με μετάξι και κερατίνη από την The beauty shop.Οπως βλέπετε η συσκευασία είναι τεράστια και έχει τον ατελείωτο και ευτυχώς δηλαδή,γιατί είναι ένα εξαιρετικό σαμπουάν.Είναι ιδανικό για βαμμένα,ταλαιπωρημένα μαλλιά,τα ενυδατώνει εις βάθος και έχει ωραία μυρωδιά.Δυστυχώς το βρίσκω μόνο στις εκθέσεις ομορφιάς και δυστυχώς δεν έγινε την Ανοιξη,οπότε ευελπιστώ στην έκθεση του Φθινοπώρου να το ξανα αγοράσω!

 Στην συνέχεια ένα αφρόλουτρο από την Papoutsanis με άρωμα βανίλια και περγαμόντο.Ωραία μυρωδιά είχε και μέχρι εκεί. Δεν με ενθουσίασε,όχι πως ήταν κακό απλά αδιάφορο.

 Τελείωσα ένα γαλάκτωμα σώματος από την Mediterranean care cosmetics στο άρωμα mystic spa.Το έχω δοκιμάσει και σε άλλα αρώματα από την συγκεκριμένη σειρά,αλλά αυτό είναι το αγαπημένο μου.Χαρίζει πολύ ωραία ενυδάτωση,απλώνεται εύκολα και απορροφάται άμεσα αφήνοντας ένα ωραίο άρωμα.Περιέχει κολλαγόνο και υαλουρονικό και χαρίζει πραγματική ενυδάτωση που κρατάει ώρες!

 Ένα αρκετά καλό σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά από Mediterraneum nostrum mmxiii,σε μια μικρή συσκευασία αλλά την δουλίτσα του την έκανε.Αρκετά καλό,αν το βρώ ξανά θα το προτιμήσω γιατί με βολεύει και η συσκευασία του για μικρά ταξιδάκια

 Μια αγαπημένη κρέμα ματιών από Eolia cosmetics δυστυχώς τελείωσε.Η συγκεκριμένη κρέμα ματιών είναι πολύ πλούσια,χρησιμοποιείται και στα πάνω βλέφαρα,χωρίς να τα βαραίνει ίσα ίσα που,νομίζω,πως μου τα ανασήκωσε λιγάκι.Καθώς είναι πλούσια κρέμα,χρειάζεται μια μικρή ποσότητα για να προσφέρει ενυδάτωση και λείανση λεπτών γραμμών.Αξίζει να πω,πως πάνω από αυτήν,οποιοδήποτε concealer μου έστρωνε άψογα. Ήδη έχω αγοράσει και άλλη συσκευασία!


 Το επόμενο προϊόν είναι αυτό που όλοι χρειαζόμαστε απλά ίσως να μην το ξέρουμε ακόμη.Δεν είναι άλλο,από το μετάξι μαλλιών της Chi.Ενυδατώνει την τρίχα,την αναδομεί,την γυαλίζει,την αφήνει απαλή και μοσχομυριστή,μόνο καφέ δεν κάνει.Το βάζεις στα μαλλιά σου και κάθε φορά,αισθάνεσαι πως μόλις βγήκες από το κομμωτήριο και τα μαλλιά είναι σούπερ υγιή και τέλεια και ονειρικά.Οπου το βρείτε,αρπάξτε το και κάντε αυτό το δώρο στον εαυτό σας!

 Ακόμη ενα γαλάκτωμα σώματος τελείωσε,της Kueshi με άρωμα white musk.Από τα αγαπημένα μου αρώματα γενικώς,πόσο μάλλον σε ένα γαλάκτωμα σώματος που ενυδάτωνε παράλληλα. Άφηνε την επιδερμίδα απαλή και το άρωμα κρατούσε για ώρα,κάτι που εκτιμώ ιδιαιτέρως!

 Ένα ιδιαίτερο προϊόν στην συνέχεια,αφού πρόκειται για μια μάσκα νυκτός από Beauty Formulas.Είναι αυτό που λέμε"κοιμάσαι και η τύχη σου δουλεύει",μόνο που σε αυτήν την περίπτωση η μάσκα σου δουλεύει και ενυδατώνει με τον καλύτερο τρόπο την επιδερμίδα όσο κοιμόμαστε. Δεν είχα ξαναδοκιμάσει κάτι παρόμοιο και ομολογώ πως μου άρεσε πάρα πολύ να ξυπνώ με τόσο αναζωογονημένη επιδερμίδα!

 Προτελευταίο προϊόν είναι μια συσφικτική  κρέμα για πρόσωπο και λαιμό από την BIOselect .Δεν έχω να πω πολλά,καθώς ότι έχω χρησιμοποιήσει από την συγκεκριμένη εταιρία είναι εγγύηση.Ακόμη ένα αξιόλογο προϊόν,με φυσικά συστατικά και πραγματική δράση.Οτι και να δοκιμάσετε από BIOselect,είμαι σίγουρη πως θα σας αποζημιώσει.

 Άλλη μια κρέμα προσώπου,της Bioten αυτήν την φορά.Η συγκεκριμένη είναι για αντιγήρανση και νομίζω πως προτείνεται για ξηρές επιδερμίδες,καθώς είναι αρκετά πλούσια κρέμα,χωρίς να είναι βαριά.Είναι η δεύτερη φορά που την αγοράζω,καθώς την βρίσκω πιο εύκολα από άλλες κρέμες και σε εμένα "κάθεται" καλά.

 Αρκετές και αυτήν την φορά οι άδειες συσκευασίες και ελπίζω να πήρατε μια γεύση για τα παραπάνω προϊόντα. Ευτυχώς τις περισσότερες φορές κάνω πετυχημένες αγορές(κατόπιν ψαξίματος) και δύσκολα θα πέσω σε κάτι που θα με απογοητεύσει πλήρως.

 Τα λέμε στο επόμενο άρθρο!



xoxo



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου