Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017

My Erre Due Collection

 Σήμερα είμαι μαζί σας με ένα αγαπημένο θέμα σε όλες μας,που δεν είναι άλλο από προϊόντα μακιγιάζ και μάλιστα από μια πολυαγαπημένη μου εταιρία,την Erre Due.


 Πιστεύω πως δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις για αυτήν την εταιρία,για αυτό ξεκινάω με τν παρουσίαση της συλλογής μου.


 Ξεκινάω λοιπόν με προϊόντα βάσης.Το lumitouch primer,που χαρίζει μια λαμπερή βάση,το  mattouch primer,κρατάει πραγματικά ματ την επιδερμίδα για ώρες και το μακιγιάζ αναλλοίωτο και το fresh illuminator που πραγματικά ενυδατώνει και θα σας κάνει να λάμπετε φυσικά και να εκπέμπει το πρόσωπο υγεία και ζωντάνια.
 Το αγαπημένο μου foundation είναι από την σειρά  skinlike,δίνει ένα φυσικό τελείωμα,είναι λεπτόρρευστο και μ'αρεσει πολύ που ενώ καλύπτει δεν φαίνεται φορτωμένο το πρόσωπο μου.

 Η fixing loose powder είναι η αγαπημένη μου πούδρα,αυτήν την περίοδο.Είναι μια διάφανη πούδρα σε ελεύθερη μορφή,βοηθάει στο να παραμένει η επιδερμίδα ματ για ώρες και σετάρει τέλεια όλα τα προϊόντα .

 Τα μολύβια ματιών της Erre Due,έχουν πάντα μια θέση στην καρδιά μου.Μπορώ να βρω όποια απόχρωση θέλω και είναι πάρα πολύ απαλά.Η αλήθεια είναι πως δεν πολυαγαπώ,την χρυσή σειρά μολυβιών γιατί νομίζω πως μου προκαλούν ερεθισμό στα μάτια και δακρύζουν.


 Επίσης προτιμώ και τα μολύβια χειλιών,καθώς και αυτά έχουν πάρα πολλές και ιδιαίτερες αποχρώσεις.Είναι πολύ μαλακά και κρατούν για ώρες.Τα φοράω και ως κραγιόν και όχι μόνο ως περίγραμμα.

 Δύο προϊόντα που αγάπησα ιδιαίτερα το καλοκαίρι,είναι τα bubble blushes,που είναι ρουζάκια σε κρεμώδη μορφή. Έχω τις αποχρώσεις 304 Bon-Bon & 301 Pink Bubble και τις κατά-ευχαριστήθηκα το καλοκαίρι,που βάφομαι πολύ ελαφρά έως καθόλου!Μυρίζουν όμορφα και διακριτικά και δίνουν ένα όμορφο χρωματάκι στα μαγουλάκια.


 Δύο mascara που αγαπώ είναι μία για τις βλεφαρίδες και μια για τα φρύδια.Η μάσκαρα ματιών είναι η xcess 3d mascara σε έντονο μαύρο χρώμα,δίνοντας και μήκος και όγκο.
 Η perfect brow mascara,γεμίζει ομοιόμορφα τα κενά των φρυδιών μου και τα δείχνει άψογα και γεμάτα.


 Τελειώνω με τα κραγιόν που έχω,που δεν είναι πολλά ομολογουμένως,αλλά είναι αγαπημένα. Εχω δύο από την σειρά velvet matte liquid lipsticks,στις αποχρώσεις 605 & 604 και ένα από τα liquid mat lipsticks στην απόχρωση 116.Είναι όλα ματ,είναι όλα σταθερά αλλά όχι τόσο σταθερά που να μπορείς να τα φοράς όλην την ημέρα χωρίς να φεύγουν.Απλώνονται εύκολα και δεν αφήνουν κενά και τα συγκεκριμένα χρώματα έχουν φουλ απόδοση.

 Αυτήν είναι λοιπόν η Erre Due συλλογή μου!Αν θέλετε αναλυτικό review σε κάποιο προϊόν που σας άρεσε περισσότερο,αφήστε μου το σχόλιο σας.



xxx

6 σχόλια:

  1. Εξαιρετική συλλογή,δυστυχώς δεν έχω πολλά προϊόντα της Erre Due,αλλά μου έδωσες ιδέες τι να δοκιμάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!Είναι από τιs αγαπημένες μου εταιρίες,φαίνεται εξάλλου :)
      Χαίρομαι που σου έδωσα ιδέες και καλές αγορές λοιπόν!
      x

      Διαγραφή
  2. Αξιοπρεπεστατη εταιρια. Το primer για λαμψη το εχω κ εγω κ το αγαπω. Επισης λατρευω τα μολυβια ματιων κ χειλιων. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω γιατί,αλλά πιστεύω πως είναι λίγο αδικημένη η συγκεκριμένη εταιρία.Οπως και να έχει χαιρόμαστε τα αξιόλογα προϊόντα τους Μαρία μου :)
      x

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη συλλογή!
    Λατρεύω την xcess 3D mascara

    Φιλιά,Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Εύα μου:)
      Πριν απο μερικούς μήνες την δοκίμασα την συγκεκριμένη μάσκαρα και έχει γίνει ήδη από τις αγαπημένες μου!
      x

      Διαγραφή