Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

May Favourites

 Έφυγε η Άνοιξη και μαζί της έφυγαν και όλες οι  δροσερές ημέρες και  δυστυχώς για εμένα,ξεκινάνε οι πολλές ζέστες,τα κουνούπια και η αφόρητη κατάσταση στα μέσα μεταφοράς...

 Σήμερα όμως είμαι εδώ,όχι για να γκρινιάξω για το καλοκαίρι αλλά για να δούμε τι αγάπησα περισσότερο τον μήνα που μας πέρασε.


 Πρώτο αγαπημένο προϊόν είναι η μάσκα μαλλιών με κερατίνη και εκχυλίσματα με argan oil της Kyana και την σειρά sun care.Είναι μια πολύ ενυδατική μάσκα μαλλιών και θρέφει σε βάθος τις ταλαιπωρημένες άκρες των μαλλιών.Τα αφήνει απαλά και μεταξένια,από την πρώτη κιόλας χρήση.Το πιο σημαντικό είναι πως προστατεύει τα μαλλιά από τις ακτίνες UVA και UVB,ότι καλύτερο δηλαδή για αυτήν την εποχή.

 Συνεχίζω με ένα άρωμα τύπου από τα Dust & Cream που μου άρεσε πάρα πολύ η απόδοση του αρώματος.Το άρωμα που επέλεξα είναι το Happy της Clinique,ένα δροσερό άρωμα,με ελαφριά μυρωδιά,ιδανικό για τις ζεστές ημέρες.Αν και το πήρα πρόσφατα,κατάφερε με την πολύ καλή του απόδοση να με κερδίσει αμέσως.

 Επόμενο είναι ένα προϊόν είναι το benetint της Benefit.Το είχα "παρατημένο" σε κάποιο συρτάρι αλλά το διάστημα που μας πέρασα,δεν το άφησα από τα χέρια μου,Δίνει ένα πολύ όμορφο,ροδαλό αποτέλεσμα στα μαγουλάκια και ένα ελαφρύ χρωματάκι στα χείλη και με διευκόλυνε πάρα πολύ τις ημέρες πού δεν ήθελα πολλά πολλά στο μακιγιάζ μου και μόνο με το benetint είχα μαγουλάκια και χειλάκια έτοιμα.

 Τα επόμενα δύο τα πήρα ως δώρο γενεθλίων τον Απρίλιο και από τότε τα αγάπησα και αυτά και λίγο παραπάνω την φίλη που μου τα πήρε(την αγαπώ ούτως ή άλλως και το ξέρει).
Απέκτησα λοιπόν την υπέρ-διάσημη μάσκαρα από Lancome την  Grandiose με το ιδιαίτερο και περίεργο βουρτσάκι της.Οτι έχετε ακούσει για αυτήν την μάσκαρα,είναι αλήθεια.Κάνει μεγάλες και μακριές τις βλεφαρίδες και τους χαρίζει πλούσιο μαύρο χρώμα και όγκο.Την χρησιμοποιώ με φειδώ γιατί δεν θέλω να μου τελειώσει(σνιφ) ποτέεε.



 Το άλλο μου σούπερ δωράκι ήταν ένα  soft matte lip cream της Nyx στην απόχρωση Abu Dhabi.Είναι κρεμώδες,με πλούσια υφή και σούπερ απόδοση χρώματος,ένα dusty pink με πιο καφέ υποτόνους που διαρκεί για αρκετές ώρες και χωρίς να ξηραίνει τα χείλη.

Αυτά λοιπόν αγάπησα λίγο παραπάνω τον μήνα που μας πέρασε και όπως πάντα περιμένω να μου πείτε και τα δικά σας αγαπημένα και αν έχετε δοκιμάσει και κάποιο από τα παραπάνω προϊόντα.




xxx

2 σχόλια:

  1. Υπέροχα τα αγαπημένα σου!!Αχχ αυτή η μάσκαρα,θέλω πολύ να την δοκιμάσω αλλά η τιμή της είναι αρκετά αποτρεπτική...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ και συμφωνώ απόλυτα για την τιμή της μάσκαρα,μπορεί να είναι υπέροχη αλλά είναι και πανάκριβη..Ευτυχώς μου την έκαναν δώρο αλλιώς ούτε που θα την άγγιζα;)
      x

      Διαγραφή