Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016

Haul · Mini Review

 Πρώτη Κυριακή του Σεπτέμβρη σήμερα και είμαι εδώ με αγορές που έκανα τον τελευταίο καιρό από τα καταστήματα Oggi.Αν μένεις κοντά στην Πατησίων,δεν γίνεται να περάσεις και να μην πάρεις έστω κάτι.Κοιτάς το πορτοφόλι,σου περισσεύει ένα ευρώ και τσουπ μπαίνεις μέσα και παίρνεις ένα μανό και μιας και μαζεύτηκαν πολλά τσουπ,πάμε να δούμε τι αγόρασα στις τελευταίες μου βόλτες!


 Θα ξεκινήσω με τις 2 αγαπημένες μου κρέμες σώματος από την ισπανική εταιρία Amalfi.Η μία,στην καφέ συσκευασία.είναι με άρωμα cookies και η άλλη στην ροζ,με άρωμα summer fruits.Απλώνονται με ευκολία στο σώμα,απορροφούνται άμεσα από την επιδερμίδα,χαρίζουν πολύ καλή ενυδάτωση και έχουν πολύ ωραίο άρωμα που δυστυχώς κρατάει για λίγο.Ειδικά η ροζ κρεμούλα,μυρίζει καρπουζάκι και με το που ανοίγω το βαζάκι,μοσχοβολάει όλο το δωμάτιο!

 Ακόμη μια κρέμα σώματος,αυτήν την φορά από την γερμανική εταιρία Alpi fresh,που περιέχει πανθενόλη και έλαιο αμυγδάλου.Αυτήν την κρέμα δεν την έχω χρησιμοποιήσει ακόμη αρκετά για να έχω ολοκληρωμένη άποψη.Πάντως μυρίζει ευχάριστα και χαρίζει πλούσια ενυδάτωση.

 Ένα πολωνικό προϊόν για τα πόδια από την εταιρία Delia στην συνέχεια που υπόσχεται πως μειώνει τον ιδρώτα των ποδιών και τα αναζωογονεί.Περιέχει εκχυλίσματα μέντας και είναι σε μορφή σπρέι .Πραγματικά μειώνει αρκετά τον ιδρώτα,απορροφάται σχεδόν αμέσως και κάνει τις πατούσες πιο ανάλαφρες και μυρωδάτες.Σωτήριο προϊόν για το καλοκαίρι και αν έχετε πρόβλημα εφίδρωσης,θα σας βοηθήσει σημαντικά στην αντιμετώπιση της.


 Μια αποτριχωτική κρέμα από την ισπανική εταιρία Byphasse,γνωστή στις περισσότερες  για τα προϊόντα περιποίησης .Μου τελείωσε η αποτριχωτική κρέμα της Veet και είπα να δοκιμάσω αυτήν της Byphasse.Ακόμη δεν την έχω εφαρμόσει για να γνωρίζω αν προκαλεί ερεθισμούς ή κάτι άλλο,αλλά φαντάζομαι πως θα κάνει την ίδια δουλειά με την Veet,να αφαιρεί δηλαδή χνουδάκια και λεπτές τριχούλες .Μέσα στην συσκευασία έχει και την ειδική σπάτουλα για την εφαρμογή της κρέμας.

 Τελευταίο προϊόν περιποίησης είναι μια μάσκα για τα μαλλιά από την ιταλική εταιρία Parisienne Italia.Είναι μια αναζωογονητική μάσκα μαλλιών με άρωμα καρύδας.Το μόνο αρνητικό που μπορώ να πω,είναι πως χρειάζεται να περιμένεις 10 λεπτά και μετά να ξεβγάλεις την μάσκα.Αν το προσπεράσουμε αυτό,η μάσκα είναι υπέροχη και δεν έχει να ζηλέψει σε τίποτα πιο ακριβές μάσκες.Χαρίζει πλούσια ενυδάτωση και ευχάριστο άρωμα.Με μια μικρή ποσότητα  δίνει το επιθυμητό αποτέλεσμα και μιας και είναι αρκετά μεγάλη η συσκευασία στα 500 ml,θα κρατήσει για πολύ καιρό.

 Προτελευταίο προϊόν είναι μια πούδρα της Annie Paris.Εγώ έχω το νο.1,είναι μια ελαφριάς υφής πούδρα,με ελάχιστο χρώμα,ιδανική για ένα ελαφρύ σετάρισμα.Την χρησιμοποίησα όλο το καλοκαίρι,πάνω απο την αντιηλιακή μου και έκανε πολύ καλή δουλειά.


 Τελειώνω με 4 βερνίκια νυχιών και αυτά από Annie Paris.Απλά εξαιρετικά! Με μόνο ένα πέρασμα,δίνουν την πλήρη απόδοση χρώματος.Στεγνώνουν αρκετά γρήγορα,στα 5 λεπτά στα δικά μου νύχια τουλάχιστον,διαρκούν για ημέρες και υπάρχουν πάρα πολλά χρώματα για όλα τα γούστα.
Από αριστερά προς δεξιά είναι το νο.16,ένα μαύρο ματ χρώμα,το νο,197 ένα nude με καφέ υποτόνους,το νο,228 ένα nude και αυτό,αλλά αυτήν την φορά με ροζ-μοβ υποτόνους και το νο,48 ένα καταπληκτικό φραουλί χρώμα.Υπέροχα μανό με μόλις 1 ευρώ το καθένα!

 Ελπίζω να μην σας κούρασα και να βρήκατε χρήσιμες πληροφορίες για οικονομικά προϊόντα αλλά αρκετά ποιοτικά.Εξάλλου παντού υπάρχουν θησαυροί,αρκεί να ξέρεις να τους ξεχωρίζεις!

xxx

8 σχόλια:

  1. Πολύ ομορφα τα βερνίκια!Την πούδρα την έχω και εγώ και είναι αρκετά καλή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν τρομερή απόδοση χρώματος και μεγάλη ποικιλία και μόλις 1 ευρώ το ένα!Είναι value for money και τα μανό και η πούδρα )
      x

      Διαγραφή
  2. Δεν έχω επισκεφτεί ποτέ το συγκεκριμένο κατάστημα αλλά αν έχει τόσο οικονομικά προϊόντα και τόσο ποιοτικά σε σχέση με την τιμή τους αξίζει να του ρίξω μια ματιά όταν έρθω ξανά στην Αθήνα!!
    Φιλιά πολλά!!
    Homoshopien

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βρεις σίγουρα πολλά αξιόλογα προϊόντα και ποιοτικά και με λίγα λεφτά θα χαρείς ψώνια :)
      x

      Διαγραφή
  3. Ωραια πραγματακια. Να τα χαρεις. Δυστυχως εμεις στη θεσσαλονικη δεν εχουμε oggi!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Μαρία μου :)
      Ε,όλο και κάτι θα έχει πάνω στην Εγνατία,θυμάμαι είχε και στην Αριστοτέλους ενα ωραίο μαγαζάκι με πολλά καλούδια!
      x

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία όλα τα πραγματάκια!!!Να τα χαρείς!! Αυτά τα βερνίκια όμως από annie με ενθουσίασαν. Έχω δοκιμάσει ορισμένες αποχρώσεις και πραγματικά δεν έχω λόγια. Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ Μαρία μου :)
    Είχα πάρει ένα βερνίκι στην αρχή και δεν το πίστευα πόσο καλή απόδοση χρώματος είχε και πόσο διαρκούσε!Βάζει κάτω πολύ ακριβότερα βερνίκια που δεν κρατάνε καθόλου!
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή