Κυριακή 21 Αυγούστου 2016

Bennett Bendermis Sun spf 50

 Πως θα νιώθατε αν ανακαλύπτατε έναν μικρό θησαυρό;Φαντάζομαι υπέροχα!Ακριβώς έτσι λοιπόν ένιωσα και εγώ όταν ανακάλυψα μια αντιηλιακή κρέμα προσώπου που ούτε είχα διαβάσει κάτι για αυτήν,ούτε την είχα δει πουθενά.

 Λίγο πριν φύγω για διακοπές που λέτε,διαπιστώνω πως μου τελειώνει η αντιηλιακή προσώπου..Με πιάνει πανικός!Τα λεφτά είναι περιορισμένα και το αντηλιακό απαραίτητο!Τι να κάνω,τι να κάνω,ξεκινάω το ψάξιμο στα ηλεκτρονικά φαρμακεία για να πετύχω καμιά προσφορά και καταφέρω να σωθώ.Πέφτει το μάτι μου λοιπόν,σε ένα πακέτο προσφοράς με 2 αντιηλιακά προσώπου με spf 50,ωραία μέχρι εδώ.Βλέπω την εταιρία,Bennett Bendermis..ούτε που την είχα ξανακούσει και διαβάζω πως είναι ελληνική και αφού με έχει κερδίσει ως εδώ,διαβάζω την λεπτομερή περιγραφή του προϊόντος.

  Όπως  όλες  οι αντιηλιακές κρέμες,υπόσχεται προστασία από τις βλαβερές ακτίνες του ήλιου,προστατεύει την επιδερμίδα από την φωτογήρανση και παρέχει αντιρυτιδική δράση.Ενυδατώνει και προστατεύει την επιδερμίδα από τους ερεθισμούς.Είναι λεπτόρευστη,χωρίς κάποιο ιδιαίτερο άρωμα  και απορροφάται σχεδόν αμέσως.Την φοράω καθημερινά και δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα σπυράκι,ούτε με "άρπαξε" ο ήλιος καθόλου! Το κυριότερο όμως δεν ανέφερα,πως δεν περιέχει parabens,mineral oil  και οινόπνευμα!


 Να πω και το αρνητικό όμως που έχει για να είμαι σωστή.Υπόσχεται πως αφήνει ματ αποτέλεσμα στην επιδερμίδα.Κάτι τέτοιο δεν ισχύει,αφήνει ημί-ματ την επιδερμίδα θα έλεγα και σίγουρα δεν θα την συνιστούσα σε κοπέλες με λιπαρή επιδερμίδα.Αφήνει την επιδερμίδα με μια φυσική γυαλάδα,που εμένα δεν με ενοχλεί,σίγουρα όμως στην δική μου μεικτή επιδερμίδα,δεν είναι ματ.

Να αναφέρω επίσης πως το πακέτο προσφοράς ήταν κάτω από 10ευρώ σε πολλά ηλεκτρονικά φαρμακεία,(υπάρχει και με χρώμα)σούπερ οικονομικό για 2 αντιηλιακά προσώπου.Πραγματικά αυτήν η αντιηλιακή κρέμα ήταν αποκάλυψη και χάρηκα πάρα πολύ που ακολούθησα το ένστικτο μου και την αγόρασα.

 Αλήθεια την γνωρίζει κάποια από εσάς την Bennett Bendermis ή μόνο εγώ κοιμόμουν τον ύπνο του δικαίου;

xxx

4 σχόλια:

  1. Πιστεύω πως ταιριάζει γιατί είναι ενυδατικό προϊόν και φαντάζομαι θα αφήνει ματ αποτέλεσμα :)
    x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω εκανα μια παραγγελια σε ον λαιν φαρμακειο με διαφορες αντηλιακες προσωπου και μεσα σε αυτες εντελως τυχαια παραγγειλα το σετακι των δυο! Μια με χρωμα spf50 και μια ελαφρυας υφης με spf 50 χωρις χρωμα!Για τα χρηματα τους σχεδον 9 ευρω το πακετο ειναι καλες! Αυτη με το χρωμα ειναι αρκετα λεπτορευστη ομως θελει προσοχη γιατι πως να το πω,χυνεται πρεπει να προλαβεις να το απλωσεις στο προσωπο..σα νερο ενα πραμα. Θελει πουδρα απο πανω για ματ αποτελεσμα γιατι δεν ειναι τοσο αποροφησιμη. Η αλλη τωρα η σκετη μ αρεσε πιο καλα! Δειχνει μια λαμψη σιγουρα ειναι για μεικτες προς ξηρες κι ας λεει fluid. Θα συμφωνησω πως για λιπαρες δε θα ταιριαξει. Ουδετερη χωρις αρωμα αλλα εμενα μου ταιριαξε γιατι με κραταει ενυδατωμενη τοσο,οσο! Διατηρει φρεσκια την επιδερμιδα προσωπικα μου αρεσε αρκετα αν και ημουν διστακτικη γιατι ειχα δοκιμασει με το χρωμα πρωτα και οπως την ειδα νερουλη ειπα το πρωτο ωχ...😁
    Την προτεινω αφοβα και καλο καλοκαιρι να εχουμε με πιο οικονομικα προιοντα μιας και τα αντηλιακα θα πηγαινουν και θα ερχονται! 💋

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που αν και τυχαία την δοκίμασες!Συμφωνώ απόλυτα πως αν και οικονομικό προϊόν κάνει μια χαρά την δουλειά του και βοηθάει και την τσέπη μας!Γενικά δεν χρησιμοποιώ αντιηλιακές με χρώμα γιατί όλες με πορτοκαλίζουν,οπότε και πιο ακριβές που έχω δοκιμάσει δεν με συγκινούν ..
      x

      Διαγραφή