Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Max Factor cc cream

 Ξεκινάω αυτό το ταξίδι ομορφιάς με το πιο must have προϊόν για αυτό το καλοκαίρι.Δοκίμασα πριν λίγο καιρό την cc cream του κ.Max Factor και ενθουσιάστηκα τόσο πολύ  που αμέσως θέλησα να το μοιραστώ μαζί σας.

 Με την πρώτη κιόλας εφαρμογή την λάτρεψα!Απλώνεται πανεύκολα στην επιδερμίδα και αμέσως χαρίζει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα.Η σύσταση της είναι ελαφριά,κάτι που την κάνει ιδανική για τους ζεστούς μήνες,χωρίς όμως να υστερεί σε κάλυψη.Με μια στρώση,καλύπτει τις όποιες δυσχρωμίες υπάρχουν και αν επιθυμείτε μεγαλύτερη κάλυψη,μπορείτε να επιμείνετε σε σημεία και να φτάσετε την κάλυψη στο σημείο που εσείς επιθυμείτε.
 Το εντυπωσιακό είναι πως σου χαρίζει μια ονειρεμένη επιδερμίδα καθώς περιέχει συστατικά που ενυδατώνουν και χαρίζουν λάμψη,παρέχουν μια υπέροχη κάλυψη και φυσικά έχει και δείκτη προστασίας.


 Πραγματικά είναι ότι καλύτερο έχω χρησιμοποιήσει, αφού δείχνει το πρόσωπο μου δροσερό και αψεγάδιαστο,εξαφανίζοντας τις κοκκινίλες,καλύπτοντας ατέλειες,κρατώντας το πρόσωπο μου φρέσκο για ώρες!

 Αυτήν η υπέροχη κρέμα είναι ο λόγος που χαμογελάω στον καθρέφτη μου και όσοι με συναντούν μου χαμογελούν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου